[email protected]

+48 89 888 10 05

+48 89 888 10 05

0
Strona główna / Kosz

Kosz

Twój koszyk aktualnie jest pusty.

Wróć do sklepu

FAQ

Często zadawane pytania dotyczące dostawy, zwrotów produktów, opcji płatności.

1. Kiedy mogę spodziewać się dostawy? +

Czas dostawy wynosi zwykle do 4 dni roboczych. Gdy otrzymamy i przetworzymy twoje zamówienie, otrzymasz powiadomienie e-mailem. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości w ciągu 1-2 dni, skontaktuj się z nami.

2. Co jeśli nie ma mnie w domu w momencie dostawy? +

Jeśli nie jesteś pod adresem w momencie dostawy, kurier może zostawić paczkę w punkcie odbioru. Jeśli nie wiesz, gdzie jest twoja paczka, skontaktuj się z nami.

3. Kto dostarcza paczki? +

Paczki są dostarczane przez firmę kurierską GLS Poland / InPost.

4. A jeśli nie jestem zadowolony z produktu? +

Jeżeli produkt nie spełnił twoich oczekiwań, możemy zwrócić cenę zakupu lub wymienić produkt na inny.

5. Jak mogę zwrócić produkt? +

Wszystkie informacje na temat zwrotu produktu można znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce Zwrot i Wymiana.

6. Mam pytanie, którego nie znalazłem wśród powyższych. +

Jeśli masz dodatkowe pytania, z chęcią odpowiemy na twój e-mail, który możesz wysłać do nas pod adres [email protected].

Szybki dostawa

Dostawa następuje zazwyczaj w ciągu 3-5 dni roboczych, w zależności od daty zamówienia.

Europejski sprzedawca

Jesteśmy obecni w 16 krajach UE.

Gwarancja 100% satysfakcji

Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni.

[email protected]

+48 89 888 10 05

Warunki handlowe

Ogolne i warunki
Zwrot i wymiana
Instrukcje
Polityka prywatności
Specjalna promocja

Kontakt
Norton Trusted seller
Metody Płatności
VISA Mastercard PayPal Klarna American Express